Friday, December 30, 2011

Bye Aliya...

"Selamat tinggal Aliya...nanti kita jumpe lagi ye..."

Sahabat karib kak Arfa, Aliya akan berpindah ke Kuala Lumpur...dan dah tak tinggal lagi di sini...huhu...x dapat la kak Arfa nak main2 lagi dengan dia...


Jalan2 di Madam King's Melaka

Hai kakak...watpe tu...?dah comey dah anak baba nie...hehe

Adik Azraai nak kasut yang mane satu tu...?pilih je nati suh maksu belanje k...hehe

Thursday, December 29, 2011

Bersantai sambil melihat Gerhana Bulan

Amboi...cube tengok tu!! asyik berpossing je bile tengok camera...hehe


Wednesday, December 28, 2011

Ragam budak kecik...adik Azraai

Adik Azraai makin mahir duduk...xde la asyik nak terlentang ke belakang je...hehe

ala comelnye possing...ops, nampak "pampers" pula...hehe

Adik ngan kakak...ape la yang di pandangnye 2 beradik tu...hehe


Gi kenduri kat Peserai BP

Amboi2...kalo bergambar serah la kat anak gadis dua orang nie...hehe

Cam zaman2 baru kawen je...berdua2 an...hehe...x sedar dah beranak 2 dah tu...heheh

Kak Arfa makan ngan atok n nenek dia...bukan nak duk kat baba n umminye...huhu

Huh...sempat lagi anak2 dara n bujang kecik sorang tu bergambar kat atas pelamin pengantin...hehe

Monday, December 26, 2011

Bersantai atas buaian...hehe

Kak juwa, adik Azraai n kak Arfa di Peserai Batu Pahat Johor...

Kak Arfa makan sendiri di kenduri kahwin...hehe

Amboooiiii...tengah makan pun sempat lagi nak berpossing amik gambar...?hehe

Sopannye kakak makan nasi minyak tu...hihi

Senyum...:-)

Hem...pasni nak makan ape lak ek...? Nak ajak baba gi McD la...haha

Wednesday, December 21, 2011

Kami makan Pizza buatan ummi Hawe...hehe

kami bertiga je...adik Azraai dah titon dah...hehe

Saje je buat pizza nie...bahan2nye dah ada...hihi

Kebetulan sama ngan hari lahir Amir Karin...erm, ape lagi jamu diorang sekali la...hehe

Amboi2...kak Arfa pun tolong wat keje kontrak ke..?


Alamak...nak jatuh pula...huhu

Tuesday, December 20, 2011

ALAMAK!! Baba bawa pasir ke kakak n adik..?



Waaahhhh...bukan main suka lagi kakak naik kereta srong ye...sambil peluk adik Azraai pula...hehe

Monday, December 19, 2011

Jalan2 rumah sepupu...hehe

Hem...we r Family 4H...hehe

Baba ngan anak2 kesayangannye...kakak Arfa n adik Azraai

Alamaaakkk!! adik Azraai dah ngantok pula...heheh

Nenek dan kak Bell pun ikut skali gi jalan2 Melaka...hehe

Tuesday, December 13, 2011

Adik Azraai naik kereta besar tuu...

Jom...jom...sape nak tumpang kereta saye...hehe



Hem...kereta pinjam je...mase ziarah rumah cik Atan kat Sg Udang Melaka...sok adik nak suh baba n ummi beli satu la...hehe

Monday, December 12, 2011

Hepy Besday abah...65 tahun

Selamat Hari Lahir buat abah tersayang...Hj Che long B. Abdullah yang ke 65 tahun pada 11.12.2011 (Ahad)...abah sambut besday kat Kedah pula coz sekarang nie abah, mak, abg man n juwa berada di sana hampir seminggu...meraikan kepulangan pakcik Zul n makcik Sarah balik dari ibadah haji...

Semoga abah sentiasa dianugerahi kesihatan yang baik, berkat rezeki dan sihat tubuh badan untuk beribadat ke hadrat Allah SWT...

Kak Arfa bersama sepupunye di Sg. Udang Melaka

3 sepupu...anak abg Unti n anak Amin (cucu Cik jan) serta kakak Arfa Hamiema semasa kenduri masuk rumah baru Atan di Sg Udang Melaka...

Banyaknye bola kak Arfa pegang ye...bola tembikai ada, ben10 pun ada...