Saturday, January 28, 2012

Nenek Rengit datang Melaka...

Dari kiri...Pakcik Jan,Makcik Mah, nenek dan mak long...yang duk depan tu buah ati baba n ummi...Azraai Haliemi...hehe

Ummi, kak Arfa n adik Azraai bergambar kenangan ngan orang kampung Rengit...

Tuesday, January 24, 2012

Ronda luar rumah pula...hehe

Amboi2...cerianye adik Azraai bila dapat kuar rumah ye...selalunye naik walker dalam rumah je...hehe

Aik...ape yang dimenungkan tu...nak suruh dukung pulak ke...?hehe

Pusing2 sambil gigit puting botol kak Arfa pula...hehe

Selamat Tahun Baru Cina

Tahun 2012 ini merupakan tahun naga bagi kepercayaan kaum cina...Gong Xi Fa Chai to all chinese friends...

Friday, January 20, 2012

Wednesday, January 18, 2012

Adik Azraai kacau kak Arfa tido...hehe

Alamaaakkk!!! Toloooong...selalu kakak yang kacau adik Azraai tido...skrg adik lak yang kacau kakak tido ye...hehe

Huh...adik berusaha nak panjat belakang kakak tu...kiki

Kek sape nie kak Arfa...?



Saturday, January 14, 2012

Alah...alah...tomeynye anak dara sorang nie...hehe

Tu tengah nyanyi ke ape tu...sampai senget2 mulutnye...hehe

Uik...nie sampai badan2 lak senget2...hehe

Jalan2 JJ Melaka Centre




Link

Saturday, January 7, 2012

Adik Azraai vs garfield...?

Tengok tu...duduk dengan posisi tangan yang same pula...kiki

Senyum dik...chak!!

Waaa...sukanye adik Azraai tuuu...

Aik...adik nak main mata nagn garfield ke...?hehe

Kak Arfa tolong ummi wat kek batik...?

"Camni ye puan2 nak buat kek batik...mula2 kita kacau dulu acuan kek ni sampai sebati...kemudian...bla...bla....bla..."

Best jugak wat kek nie kan...hehe

Nie la hasilnye acuan yang kak Arfa buat tadi...hehe...nak rase mai la umah ye...kalo ada lagi...kikiki

Hem...yummy yummy...makan dulu ye...:-)