Thursday, May 30, 2013

2 beradik ikut baba gi Tampin


Tengok tu...dua beradik tido sepanjang jalan dari rumah ke Tampin dengan baba nye pada petang hari gurru iaitu 16.05.2013...baba nak amik cop nama kat wee chin terpaksa angkat anak2 ikut sekali coz ummi mereka ade jamuan hari guru kat Umbai Melaka...hehe

Yang dahsyatnye baba tawakkal je pada Allah mase turun masuk kedai tinggalkan anak dalam kereta...huhu. Alhamdulillah Allah jaga dan pelihara anak-anakku...Syukur Lillah

Bersantai kat umah Tok Mak...hehe


 Aik...adik Azraai tu tido ke...?tp mulut cam penuh sesuatu makanan je...hehe

Owh...tido atas riba ummi dia rupanye...mase tu ade tetamu yang datang untuk berkenalan dengan makcu Nurul Janah...hehe

Monday, May 27, 2013

Adik Azraai gunting rambut...hehe


 Alahai...ciannye...mcm kena dera lak...berjurai2 air matanya...hehe


 Ops...dia dah mula gatal2 dan rasa rimas dengan rambut di badannya



Amboi cerianya adik Azraai pada mulanya nak gunting rambut ye...gunting masa besday adik Azraai yang ke-2 pada 15.05.2013...HAPPY BESDAY dik...!

Projek adik Azraai...hehe


 Ini la tempat susu, milo dan barang2 buat air anak2

Tengok tu...lambat sket je kita x buatkan susu + milo adik Azraai...dia leh explore sendiri...habis kecah rumah...huhu...pada 07.05.2013...adik oh adik...


Saturday, May 25, 2013

Adik Azraai ngan jajannye...hehe




Ala comey nye senyuman tu...

Cuti Sekolah...yeeeaaahhhh!!


Cuti Pertengahan Tahun Persekolahan bermula 26 Mei hingga 9 Jun 2013
Selamat Bercuti ye sahabat2...Yang nak balik kampung tu...HATI-HATI di jalanraya...drive carefully k

Selamat Menyambut Hari Wesak...


Tuesday, May 21, 2013

Alhamdulillah...buku أحلى اللغات Berjaya dilancarkan pada Sambutan Hari Guru Peringkat Negeri Melaka


 Baba keluar paper Mingguan Malaysia pada 19 Mei 2013...Syukur pada Allah atas nikmatNya...ameen




Happy Besday My Boy...Azraai Haliemi 2 tahun



 Wow...kereta Ben10 tu...

 Aik!!...camane leh jadi kereta kebal Ben10 lak nie...hehe




2 hadiah hari lahir untuk anak kesayangan kami...Azraai Haliemi Bin Helmirizal pada 15 Mei 2013

Sunday, May 19, 2013

Selamat Hari Guru 2013 : Guru Malaysia 1Aspirasi 1Agenda


Family H mengucapkan Selamat Hari Guru tahun 2013 kepada semua rakan-rakan/sahabat yang bergelar pendidik...Guru Malaysia : 1Aspirasi 1Agenda

Wednesday, May 1, 2013

Happy Labour Day


Alhamdulillah...arini 1 Mei 2013 cuti khas untuk pekerja...Boleh rehatkan minda dan buat beberapa kerja rumah yang masih belum selesai...hehe...Selamat Hari Pekerja untuk semua...hehe

AIk...adik Azraai main masak2 ke...?


 Adik masak ape tu dik...?hehe

Amik mainan kakak sementara kak Arfa tido ye dik...hehe