Wednesday, December 12, 2012

HaRI SedEY BaBa...:-(

12/12/12 - merupakan hari sedih buat baba...dan peristiwa x baik menimpa baba atas kesilapan n kecuaian diri sendiri gak...huhu

Xpe la...aku anggap ini satu kaffarah dosa yang telah aku lakukan secara tidak sengaja...mungkin ade dosa dan kesalahan yang aku buat semalam ke...sebelum2 tu ke...awal pagi tadi ke...huhuhu...Ya Allah aku mohon keampunan pada-Mu Ya Allah...berilah aku kekuatan untuk menerima hakikat dan dugaan ini Ya Allah...Hanya pada-Mu Ya Allah aku bersujud dan sembah dan aku meminta pertolongan...Semoga ujian dan dugaan yang mendatang ini akan melipatgandakan lagi keimanan & ketaqwaan aku pada Yang Maha Esa...ameen

Mood : sedey gileeerrr

1 comment:

  1. apa berlaku mi..
    kongsi la citer...
    sabar yer, ni dugaan namanya...

    ReplyDelete